Tufft schema idag

Så är det bara att sätta igång då. Jag ska städa, putsa, feja och flänga runt och grejja. Handla, dona, syssla och kanske hinna pyssla. Ska träna på min konst och slipa på finessen, kommer inte känna av den vanliga tristessen. Spisen ska poleras och mattorna ska piskas. Men först ska alla grytorna och faten diskas. Jag ska baka, laga, hacka och dessutom röra. Det vore fint om en vän kom för att störa. Så hoppas jag på tid för lite pärlknåperi. Kanske en god paus i mitt stora skafferi. Och ut i solen vill jag ju förstås. Därför är det dags att börja städrocka loss.

Om rytmen i texten känns väldigt knasig så är det för att du läser den på fel sätt. Det beror absolut inte på att den faktiskt är ganska haltande :-)

Det blir hektiskt men kul idag! Nu blir det uppladdning med frukost, korsord och musik.

Dagens motto: Det finns inga genvägar till pedantens hjärta.

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen ;)

2007-06-04 @ 10:09:55
Postat av: Angelica

GRATTIS GUMMAN!!! Jag ringer dig nog ikväll om jag inte dör på sängen av flygrutten min! Vi ses snart...spännande :) Puss påre!!

2007-06-04 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback