Vilken underbar midsommar

Midsommarhelgen spenderade jag i stugan med familj och släkt. Hur härligt som helst! Vi har dansat runt midsommarstången, åkt båt, ätit hur mycket som helst, sjungit, snapsat, slappat ... och så vidare. Har haft det underbart helt enkelt! Det är inte illa med en stuga på världens vackraste ö  :-)

Såg små supersöta, duniga måsungar också  :-)  Och pratade faktiskt tyska med våra tyska gäster (oh my ... måste damma av kunskaperna snarast).

Tyvärr klantade jag mig lite natten mot söndag. Körde sönder propellern ... missade att det blev grunt och stenigt
:-(  Men jag antar att det är sådant som kan hända även den bästa (fast när det gäller båtkörning är ju jag i och för sig sämst).

Well (nåväl?), jag kommer leva länge på den härliga midsommar som varit.

Hoppas på att jag hinner med stugan mycket denna sommar.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback