Jag är utmanad

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag brukar gå/hoppa/springa 20 varv runt lägenheten när jag tycker att jag har suttit stilla för länge.

2. Jag är singel.

3. Jag är inte gravid.

4. Jag pratar med mig själv sådana dagar när jag inte pratar med någon annan på hela dagen.

5. Jag tror ibland att jag fortfarande är i bra form fastän det var drygt sex år sedan jag tränade regelbundet. Jag blir lika förvånad varje gång jag upptäcker att det är ganska tungt att göra armhävningar eller situps eller att det är jobbigt att hoppa hopprep.

6. Jag känner inte 6 andra bloggare så jag kan inte utmana någon. De enda jag vet om har redan utmanat mig (förutom Annica men jag såg att Lindorna redan utmanat henne så vill inte verka tjatig).

Så, over & out, jag utmanar: INGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback