Så var helgen

Jag har haft en lugn och skön helg (igen!!). Har skrattat med kompisarna, ätit en massa onyttigt och tittat på melodifestivalen (eller vad det nu heter). Lagom sysselsättning.

Fredagkväll tillbringade jag i soffan ... mycket välbehövligt.
Igår hade jag hoppats på lite skön utsikt under kvällen men den utsikten uteblev.
Dagen idag började lite skakigt men som tur är finns det änglar som Sjökvist.
Imorgon är det måndag igen. Känns skönt. Först jobb (trevligt) och sen tacos och hockeykväll :-)

Nu är det läggdags för mig. Börjar tröttna på att sova ensam ... lite sällskap hade inte varit så tokigt.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad, kolla min blogg :)

Postat av: Linda S

Jag har också utmanat dig!

2007-03-12 @ 16:38:39
URL: http://www.sjolen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback