Nöjd

Idag är jag nöjd som få! Nöjd över att jag snart har fått iväg tre jobbansökningar den här veckan och nöjd med dagen på jobbet. Nöjd med min gröna tröja också. Grönt är skönt!

Vi möblerar och rensar och slänger och pysslar och donar på jobbet nu. Det är så himla kul, jag älskar att göra sånt! Förhoppningvis kan vi förverkliga uttrycket från koja till slott :-) Finns det något som är bättre än att fixa och göra fint? Nej!

Framför mig har jag en lugn helg. Ska försöka kurera mig från förkylningen och tänkte hinna med lite hemmasysslor. Med skön musik ska det nog bli riktigt roligt. Får se om det blir en shoppingsväng och lite kompishäng också.

Nu ska jag krypa upp i fotöljen och titta på Förnuft och känsla.

Sedär, jag kan vara positiv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback