Regn

Det är fascinerande att se vad lite regn kan göra med folk. Nästan alla verkar sky regnet som pesten. Dom har paraplyer, springer, söker skydd ... och ... ja, ni vet. Men varför är det så farligt med lite regn? Jag tycker att det kan vara ganska skönt att strosa i regnet. Alltså jag älskar inte när det regnar men det stör mig inte så mycket som det verkar störa alla andra. Det kom några tjejer och gick när jag var på väg hem från jobbet. Dom visste inte var dom skulle ta vägen i regnet. Frisyrerna och sminket kunde ju bli förstört. Hemska tanke! Nä. Det är klart att jag också flyr från regnet ibland. Men jag får inte panik och stannar inomhus bara för att det regnar.

På tal om något helt annat så vill jag hitta lite kärlek snart. Börjar känna mig ensam. Var ska jag leta? Det verkar helt tomt ...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback