Slut på semestern

Det var skoj med en minisemester i Umeå :-) Kul att träffa Linda och Johan och skönt att komma bort en sväng. Bilder från helgen kan ni se på www.lindizzi.blogg.se  (e väl ok Linda att jag skriver din adress?)
Hade varit roligt att träffa på han som bor där uppe men det kanske blir en annan gång!? Fin är han i alla fall.

Får jobba till 15 juni och det känns skönt! Nu vet jag ju vad jag gör ett par veckor till  ...

Ska skärpa mig och skriva lite mer och lite intressantare någon dag snart. Har haft tidsbrist och för lite ork på sistone. Jag har en känsla av att det är ganska ofta jag skriver att jag ska skriva mer ... haha. Lat är vad jag är.

Nu ska jag käka. Sen blir det tv, cv-pyssel och kanske lite jobbsökande.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du får :D Tack för senast!

Postat av: Storebror

Jag är fruktasnvärt slö....ja....ska försöka bättra mig! Men nu har jag ju inte haft nån dator på typ en månad.....o det är en bra ursäkt! :p

2007-05-28 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback