Tradighetsvansinne & Vårtoffleri

Jag är för tillfället en rastlös själ som lider av tradighetsvansinne. Jag gör för lite saker som jag mår bra av och står och stampar alldeles för mycket. Vem ska ge mig en spark i baken?

Inte nog med det ... jag är en riktig vårtoffel också. Jag ser inte ut som om våren är här. Alla anda trippar runt i kjolar, söta skor, våriga saker och allt ser bara helt rätt ut. Så kommer jag då, i vanliga jeans och vanliga skor och är inte alls särskilt vårig av mig. Det måste bli skärpning! Jag får börja med att ge mig ut på skojakt eftersom det nästan alltid är brist på bra skor som gör att jag inte använder kjol och sånt där annat vårigt.

Umeå imorn! Kanske inspirerar både till vårklädselshopping och minskar min tristess :-)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback