Vilokväll

Härligt att det äntligen är onsdag! Nu blev det mååååååååål!! Hoppas Sverige vinner!

I alla fall ... skönt med onsdag och vilokväll. Det börjar ta på krafterna att fara på träning efter jobbet. Imorgon hinner jag inte hem emellan, det är bara att trampa direkt till träningen. Det är ett jäkla trampande just nu. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men kanske kan det ge mig lite muskler och kondition :-) Kan behövas.

På tal om träning så har jag satt upp ett omöjligt mål. En grej jag ska klara innan sommaren. Jag tänker inte ens försöka föklara men kan berätta att det krävs mycket styrka och teknik för att klara av det. Synd att jag inte är en akrobat. Ser ni mig med brutet näsben vet ni att jag i alla fall försöker.

Mååååål! Igen :-) Sverige leder med 3 mål!

Dags att återgå till hockeyn. Slovakien gjorde precis mål. 8 minuter kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback