Fridens fredag

Så har även denna arbetsvecka försvunnit och helgen är här (för att stanna?). Det blir härligt med sovmorgon imorgon. Kan knappt tänka mig något bättre faktiskt. möjligen att det kunde ha varit en ännu bättre sovmorgon om jag hade haft någon att dela den med ... men i brist på det så nöjer jag mig gott med att få sova ut ordentligt. 

Dagen har gått i lugnets tecken, vilket passar mig utmärkt. Frid och fröjd ... lugn och ro. Det är skönt.

Det blir mycket handboll resten av helgen. Jag kan inte göra annat än att hoppas på seger för alla Sundsvallslag som spelar denna helg. Tror nog att en och annan seger kommer att rulla in.

Det är dags att kika på utröstningen i Idol. Efter det ska jag pallra mig i säng.

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback