Full fart

Det händer grejer mest hela tiden nu. I söndags spelade vi två seriematcher och vann båda stort! Hur härligt som helst :-)

Jag har skaffat lägenhet och soffa. Soffan är helt färdigskaffad, lägenheten är inte riktigt färdigskaffad.

På lördag far jag till Boden. Det blir en spännande helg som kan sluta hur som helst. Jag hoppas givetvis på tre klara vinster. Jag försöker ladda med positiva tankar och fin taktik.

Jag ska skicka iväg lite jobbansökningar nu så hinner inte skriva mer om vad som händer. Måste skaffa mig ett jobb genast. Bra ska det vara och fort ska det gå. Tänk om det ändå kunde hända så. Oj vad lycklig jag skulle bli då!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda S

Har du skaffat lägenhet, väntar på inflyttningsfest!

Postat av: Linda

Åh var är lgh?! Ullis? Grattis!

2007-11-14 @ 08:23:15
URL: http://www.lindizzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback