Inte helt borta - inte ens halvt

Väldigt ofta (och jag menar verkligen väldigt ofta) känner jag att jag blir behandlad som en liten, ovetande varelse. Jag är ganska liten, det kan jag hålla med om. Men är jag verkligen så ovetande? Det kan vara så att det bara är jag som upplever många situationer som att personer i min omgivning tror att jag varken vet något eller har gjort något i mitt liv. Betyder det i sådana fall att det egentligen är jag som tror att jag är ovetande? Jag vet inte.

Nej, jag vet inte allt, kan långt ifrån mycket, älskar att lära mig nya saker ...
Det betyder inte att jag inte vet någonting alls. Ids inte utveckla mitt resonemang. Ni som förstår hur jag menar förstår, ni andra kanske är totalt ovetandes om det mesta.

Jag är inte helt borta. Inte ens halvt.

Hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback