Motivera mera

Jag ska ta mig i kragen och ta reda på planerna för våren på jobbet. Vill veta nu om jag ska jobba eller inte. Ska jag jobba så ska jag motivera mig till att göra det bästa möjliga av jobbet. Se till att blanda mig i allt som har med kommunikation och information att göra. Gärna lite organisationsutveckling, planering och omvärldsbevakning också. Ska jag inte jobba där efter årsskiftet så ska jag försöka motivera mig till att söka jobb på en helt annan nivå än vad jag gör nu. Mina planer för den närmsta tiden är alltså, oavsett vad som händer, att motivera mig själv mer.

Jag ska lyckas, vad som än händer. Om inte för framgångens skull, så åtminstone för att klara ekonomin. Känns nästan lite tungt att jag ska börja försörja mig själv ... men helt klart på tiden.

Mer snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback