Det går fort

Strax helg igen. Veckorna går sjukt fort nuförtiden ... hinner inte ens fundera över vad jag ska skriva. Ändå har livet varit ganska lugnt på sistone så jag förstår inte var tiden tar vägen. I veckan, till exempel,  har det inte hänt mycket alls. Middag och fika med Johanna och Peter, träning, sökte nyss ett jobb. Mycket mer har inte hänt. En lugn och skön vecka med andra ord. Snudd på tristessvarning men vad ska jag göra? Vem ska jag dra ut på äventyr med?

Far till Östersund på lördag. Två matcher. Två vinster! (Förhoppningsvis men det kan bli tungt när vår ordinarie målvakt inte ska med)

Nu ska jag i alla fall spela tetris och sedan blir det nog soffan resten av kvällen.

Tiden går fort när man har roligt brukar det ju heta. Varför går då tiden lika fort när man har tråkigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback