Dramatik och stolpskott

Hemma igen efter en intressant helg i Kalix ...

En stackars mobiltelefon blev överkörd, den lördagsledige Kalixtandläkaren fick rycka in och fixa en knasig tandställning och ambulanspersonalen fick skjutsa en av våra spelare till sjukhuset. Som om den inte dramatiken skulle räcka ... tänk er själva att spendera helgen med elva fjortonåriga tjejer. All drama.

Dramatiken följde även med under våra matcher. Totaljämnt i alla tre matcher fram till paus. Sedan hände något och vi lyckades inte hela vägen fram. Lite för många stolpskott, lite för många bortslarvade kontringar och en lite för bra målvakt i Kalix.

Idag känner jag mig aningen bitter och rejält trött men faktiskt riktigt taggad inför matcherna i Östersund nästa helg. Mindre taggad är jag när det gäller den 2årsplan jag ska slänga ihop nu. Får se vad jag kan få till av det jag och Micke kom fram till.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback