Hemma & Hängig

Min helg i Stockholm blev framflyttad så jag är hemma jag. Det var nog ganska bra för jag känner mig inte så kry. Hela denna helg ska jag därför ägna åt att göra så lite som möjligt (förutom städning och jobbsökning då).

Ikväll ska jag laga en riktigt mumsig middag och till den ska jag dricka litervis med vatten. Ska stoppa i mig så mycket nyttigheter som jag bara kan och sedan ska jag sova gott och länge.

Nu börjar det bli dags att leta fram dammsugaren, golvmoppen och städarhumöret. Lite schysst musik till och många korta vilopauser så ska det nog gå vägen. Jag tror att det får bli Supersci, Miss Li och lite blandad country. Kommer garanterat pigga upp mig lite och göra städningen roligare.

Måste snart fixa en ny router eller föröka klura ut varför det trådlösa nätverket inte fungerar ... jag blir galen på att inte kunna sitta vid min älskade dator.

Well, well ... ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback