Jag far omkring ...

... och trivs med det! Till helgen blir det minisemester hos Lisa i Stockholm!

Det verkar som att jag börjar komma igång med jobbsökandet igen. Hoppas, hoppas att det är annat som kommer igång också. Till exempel intresset från arbetsgivare, kärleken, lägenhetssökandet ... osv. Livet i stort skulle jag kunna säga. Helst så vill jag förstås inte att en arbetsgivare i Skellefteå vill ha mig samtidigt som jag hittar kärleken och en lägenhet här i Sundsvall. Allt ska helst klaffa ...
Händer sådant i verkligheten?

Hursomhelst ... ikväll ska jag sätta mig ner och förbereda utvecklingssamtal med handbollstjejerna. Ska lista några saker som jag vill att de funderar på innan samtalen. Det blir kul och intressant att se vad jag får ut av samtalen. Ibland är tjejerna lite svåra att få och prata (men oftast pratar dom så mycket att jag får ont i öronen). Jag måste lägga upp en strategi för min samtalsteknik. Det blir nästan som att förbereda och coacha en match :-)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback