3 dagar - bara nöjen

Torsdag, fredag och lördag. Tre roliga dagar i rad denna vecka. En rolighetsaktivitet är avklarad, två väntar  :-)

Igår var jag på hockey. Kul såklart och jag hoppas att jag tar mig iväg på fler matcher denna säsong. (Timrå vann)
Ikväll ska jag titta och lyssna på Weeping Willows i Stadshuset. Ser fram emot en skön kväll.
Imorgon blir det ståhej hos storasyster som har fyllt år. Äntligen lite fest!

Jag hoppas på att hinna träffa Linda S något under helgen. Och förhoppningsvis även Aina. Helgen ser helt klart ljus ut för min del! Fylld av trevligheter :-) Att jag borde städa och tvätta kan jag unna mig själv att förtränga en liten stund ... det kan knappast gynna någon att jag går och känner mig bedrövad över sådana tråkigheter.

Först av allt har jag en dag på jobbet att få ur världen. Min sista dag här (för denna gång i alla fall).

Jag önskar alla samma härliga förväntningar inför helgen som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback