Detta har hänt

Helgen har jag tillbringat i Bollnäs med Linda och Madde. Tog det lugnt och så. Strosade på, åt oändligt mycket och umgicks bara. Skönt med en kompishelg i lugnan ro ( ... hm, brukar jag någonsin uppleva annat nuförtiden???). Kul att träffa Madde och Linda!

Annars ligger mycket av mitt fokus på den nystartade handbollssäsongen. Skippade träningen ikväll eftersom jag känner mig hängig men trots det är jag helt klart rätt fast i handbollsträsket just nu. Och det är kul!

Egentligen kanske jag borde erkänna att jag är i ett kaosartat tillstånd. Jag vet ingenting. Ingenting om någonting. Jobb? Kärlek? Och jag är så slö. Why så slö brukar jag fråga mig själv. Får inga vettiga svar ...

Tycker, tycker inte, tycker nåt
En tanke jag tänker, en tanke jag sått
Vet inte vad, vet inte om
Knasigt och så, det är bara som ...

... som vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback