Less liksom

Jag tycker att jag känner mig ganska less, uttråkad och irriterad på det mesta. På hur allt är liksom. Ändå har jag haft det ganska så trevligt på sistone. Och det har som sagt varit  fullt upp. Tycker inte jag borde känna mig less, uttråkad och irriterad. Brukar ju må bra av att ha full sysselsättning. Kanske är det fel sysselsättning? Störigt är det ialla fall att känna så här. Ännu störigare är det att jag själv måste ta tag i och ändra allt. Totalt less.

Dagen idag var trevlig (trots min gnagande irritation på livet i allmänhet). Det blev en hel del läktarhäng. Kikade på två (och en halv) handbollsmatcher. Sedan var det dags för träning och den gick riktigt bra. Tjejerna var nästan helt fokuserade :-)

Gårdagen var lugn och skön. Lite fikahäng, lite läktarhäng och lite soffhäng. Kvällen blev lite dramatisk, till och med så pass att det blev lite akuthäng. Jag, Jo och knattelito for dit en sväng. Det gick bra och snabbt och Farbror Doktorn var en sådan där riktig helylledoktor som man önskar att det fanns fler av.

Det var det om det. Jag tycker att jag är så trist nuförtiden som bara skriver om vad jag gör och så. Det är inte alls min grej egentligen. Jag trivs bättre med att sväva omkring och röra ihop alla mina tankar i något slags diffust flum. Mer sådant framöver! Jepp, så får det bli.

Har precis käkat lite underbar glass. Nu är det sängen nästa som gäller. Synd att den är så tom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback