Prioriteringar

Det jag vill prioritera denna vecka är mer mys. Det går inte. Stört omöjligt skulle jag nästan vilja påstå. Packat med andra saker som är så långt ifrån mys det går att komma. Roliga saker, halvtrista saker, jobbiga saker, intressanta saker ... men inte mysiga saker. Det kanske inte ens går att tänka i prioriteringsbanor när jag egentligen inte har någon faktisk möjlighet att prioritera. Jag måste gå på träning, måste gå på utbildning i etik och moral och måste åka på cup. Inte måste på ett måstigt sätt, jag har ju själv valt det, men just denna vecka skulle jag verkligen vilja ägna massor av tid åt mysigt mysande.

Well, en annan vecka kanske. Den som väntar på något gott ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback