Jag pratar! (Ibland om hockey ... )

De senaste dagarna har det hänt. Jag pratar. Har lyckats diskutera, argumentera och till och med gestikulera. Otroligt nog så har det kommit vettiga saker ur min mun. Tystnaden är för tillfället död. Jag rockar!

Kan det vara boken jag köpte som har hjälpt mig? Kanske det. I sådana fall är det nog mest kicken av att ha boken som har hjälpt mig. Har tyvärr inte hunnit läsa så mycket än (men det lilla jag har läst har helt klart varit guld).

På tal om guld (inom parantes) ... hur ska det gå för Timrå ikväll?? Jag är ingen hängiven Timråsupporter. MEN håller absolut på Timrå och när jag tänker efter så finns mitt hjärta faktiskt i Timrå kommun (för trogna läsare hänvisar jag till min lyckobro. Den leder till mitt hjärta och platsen råkar faktiskt finnas i Timrå kommun)

Nu ska jag bänka (eller soffa?) mig framför tv:n och kolla hockey. Hoppas, hoppas :-)

p.s. Just ikväll tittar jag på matchen alldeles ensam men jag är totalglad över att jag på senare tid har kollat sport med goda vänner. Kanske det bästa sättet att umgås ... watching the game ... Jag ska lobba för mer sportumgänge i framtiden. d.s.


Kommentarer
Postat av: Linda

H&M gumman, H&M =) Saknar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback