En vanlig torsdag

Jobbade i tystnad dagen lång. Vi var bara två på kontoret ... i varsin ände av korridoren. Så det var väldans tyst. Kom hem till en ostädad lägenhet och tvättstugetid. Jag har diskat, börjat städa, tvättat såklart och så har jag stått på händer (i tvättstugan förstås där det är bättre utrymme). Gick förbi förrådet och såg att tavelkraschet är borta ... men fortfarande har ingen sagt något. Konstigt.

Det var den dagen. Nu har jag lite mer städning framför mig och givetvis så måste jag packa inför forsränningen :-D

Borde ha gått på ett handbollsmöte idag men jag var verkligen tvungen att tvätta. Glömmer alltid att boka tvättid och när jag väl kommer ihåg det så slutar det alltid med att jag inte kan ta tiden. Alltid fullbokat dessutom, spontanitet fungerar inte här i huset. Så förstå att jag inte hade något val. (Vem försöker jag övertyga?)

Laundry time just today
What is left for me to say?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback