Forsränning

Linda, Johan, Corina, Johnny, Johan och jag drog till Åre igår för att forsränna! Det var super!! Jag var nervös innan och ibland under färden men det var lugnare än jag hade väntat mig. Vi badade en sväng, forssimmade lite och hade det jättebra hela dagen :-D

Kan egentligen inte skriva mer om forsränningen ... jag är så lycklig när jag får vara ute på äventyr, framförallt vattenäventyr, så det är svårt att skriva om det.

Nu är jag totalt taggad för svårare forsar. Måste bli nästa sommar! Längtar, längtar!

Ska göra mig iordning för dop nu.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv för en underbart kul dag! Ja nu jävlar får vi tagga upp oss inför ännu tuffare forsar hehe =) Ha de bra på dopet idag, kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback