Friskförklarad och resklar

Nu är förkylningen så gott som borta. Sweet! Känns skönt inför morgondagens tripp till Stockholm. Vill inte sitta där och snora liksom. Det är inte trevligt om du frågar mig. Jag är lite spänd inför kursintroduktionen imorgon. Hur kommer det att vara och vad kommer att hända? Lite nervös också för att tåget ska bli försenat eller nåt, det var en urspårning någonstans mellan Gävle och Söderhamn idag. Måste leta trafikinformation och kolla läget!

Idag har jag jobbat hos pappa och det har faktiskt varit full fart. Riktigt kul! Skönt med miljöombyte nu när jag har suttit klistrad vid datorn på mitt andra jobb.

Till sist en bild på mig och min finaste vän Lipton (som har varit lite moloken idag).

DaDog & DaJen på lunchpromenad i solen.

DaDog & DaJen på lunchpromenad i solen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till i Stockholm gumman!!!

2008-08-29 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback