Gråa tider, ingen glädje

Totalt less. På allt!

Hittar inte glädje nog att göra något helhjärtat. Måste hitta hem snart så att jag kan få fokusera och tillhöra. Det är viktigt för mig. Var på min första handbollsträning för säsongen idag och för första gången under mina fem år som tränare kände jag inget sug att hoppa runt på planen och lattja med bollen. Får se om jag orkar upp till Sveriges match imorgon, då kanske jag kan få lite inspiration. Annars kanske jag lika gärna lägger ner allt helt och hållet.

Och ute är det gråare än gråast. Cyklade förbi en olycka på väg hem från träningen också ... såg inge vidare ut. Stackars människor.

Nu ska jag fika. Det kan säkert muntra upp mig lite :)

Tack och hej
Muntra upp mej

Jag längtar till helgen!! Massor! Forsränning :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar också, kul me nåt lite annorlunda :) Och att få träffa dej igen såklart! 0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback