Jag vill vila

Nu är jag trött på att inte vara ledig. Jag vet att jag inte ska klaga för det sista jag vill är att vara arbetslös. Men det första jag vill är att vara ledig. Fysiskt och psykiskt ledig i några dagar. Bara slöa och tänka på ingenting. Jag tror att det är så här stress känns. Jag känner mig orolig och strulig. Det känns nog bättre en annan dag.

Ser fram emot söndag.

Blir knappast handbollsträning imorgon om jag känner mig lika krasslig som idag. Har ätit massor med blåbär och druckit litervis med vatten. Så jag kanske är frisk snart :-)

Det finns dagar då det är lika bra att deppa ner sig. Ibland är det det enda sättet att hitta tillbaka till livet och rycka upp sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad i min blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback