Mamma Mia Stieg!

Var och kikade på Mamma Mia med Ullis igår. Så bra! En riktig lycklig-görar-film :-) Svårt att inte flina fånigt filmen igenom (särskilt när Pierce Brosnan tog sina första toner). Jag önskar att livet vore som en musikal! Tänk bara vad kul vi alla skulle ha dagarna igenom, dansa och sjunga och veta att det (nästan) alltid slutar lyckligt. Meryl Streep var underbar. Jag har aldrig varit något fan och aldrig riktigt sett hennes skönhet men tusan vad hon strålade.

Idag läste jag klart Män som hatar kvinnor. Jag har länge varit sugen på böckerna som alla pratar om. Och som alla redan har läst. Jag förstår varför! Visserligen började boken lite trögt och jag hade aldrig riktigt tid att ta den till mig. Men så gjorde jag ett ryck häromnatten och sedan dess har jag längtat efter boken hela dagarna på jobbet. Nu längtar jag efter nästa. Måste läsa snart!

Annars är det lugnt liksom. Ser fram emot en helkväll med Ullis och Linda på lördag :-)

p.s. Orolig för Lipton som har ont i benet. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback