Sjuk inspirationsjakt

Tror inte att jag är helt kry. Trött, hängig, ont i huvudet och halvknäckt. Trots det letar jag sönder mig efter inspiration. Letar och letar. Hittar lite ibland men har en tendens att tappa den lika snabbt. Kan inte fokusera idag.

Måste vara kreativ på jobbet. Och ska ladda för kursstarten på lördag.

Fick fina nyheter idag i alla fall och det är att jag verkar leva ett riktigt hälsosamt liv. Bara fina värden när jag besökte min diabetesläkare. Svårt att tro när jag har levt som en galen frossande partyräv hela sommaren :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman, såg på Hitta att det va du som smsade idag =) Hade inga pengar på mobben tyvärr, tråkigt om du skall gå o bli sjuk. Jag prata m Corina igår och hon lät lite snörvlig också tyckte jag. Vi är dock friska än så länge peppar peppar Hoppas på att få fortsätta vara det så man kan vandra i helgen! Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback