Sommaren lever än

Jag och Aina promenerade lite, stannade på fika hos J&M och nu ligger jag här i soffan. Ensam igen. Snyft. Hehe ... nej, det är inte synd om mig. Kom under min och Ainas hempromenad fram till att jag nog får skylla mig själv ganska mycket. Jag har svårt att släppa det ljuva singellivet. Svårt att vara nöjd med någon. Fast det finns så många fina ...

En ordentlig sommarromans kanske vore något. Tur att sommaren inte är över än på ett tag. Den lever helt klart ännu! Jag älskar sommaren! Och den här har varit riktigt bra trots semesterbrist och halvgrinigt väder. Nu ska jag se till att ta vara på det som är kvar av sommaren.



Kommentarer
Postat av: Linda S

Vi kanske kan ta en fika till helgen eller till veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback