Sommarstorm

Det har stormat på många fronter i sommar. I huvudet, i hjärtat, i själen och i Sydsverige.
Jag hoppas att det kommer ett lugn efter stormen. Jag är kanske lite sliten och vilse men absolut inte knäckt. Jag håller bättre än träden i sommarstormen. Det går inte att knäcka mig under sommaren. För när det är sommar så är allt fantastiskt. Alla härliga ögonblick, mysiga stunder, vackra landskap, kodak-moments ... och ja, du vet. Vem kan krascha mitt under den ljuvliga sommaren? Inte jag!

Mitt i alla pågående stormar har jag faktiskt kvar mitt lugn.

Det viner, knakar och rycker
Virvlar, öser och drar
Alla vet inte vad jag tycker
Eller vad jag faktiskt har

Till sist, jordens största och bästa klyscha: Allt är inte guld som glimmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback