Hemmadag

Dagen har jag spenderat hemma. Kände mig knäckt och sjuk igår och inte alls piggare imorse. Huvudvärk, halsont och allmän hängighet beskriver dagen ganska bra. Nu känner jag mig bättre så imorgon ska jag jobba. Vila och vatten är oslagbar medicin.

Något väldigt bra hände idag när jag inte kunde göra mycket mer än att tråka i lugn och ro. Jag tog mig äntligen an det stora projektet papperssortering. Och jag avslutade det! Jag känner en stor lättnad över att jag har fått ordning på alla papper, nästan ett år efter att jag flyttade in här. Inga pappershögar som ligger och dräller.

Annars har dagen mest varit ganska meningslös och trist. Givetvis ringde en telefonförsäljare ... men ingen kommentar om det. Ids inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback