Jul i stugan

Bara imorgon kvar att jobba och sedan åker jag till stugan över jul (... förutom juldagen då vi åker till mormor och då det antagligen blir utgång på kvällen). Det ska bli härligt att landa på ön och ta det lugnt. Julen kommer när jag kommer dit. Varken förr eller senare.

Idag efter jobbet spenderade jag några trevliga timmar på stan. Strosade runt från affär till affär och så tittade jag på alla fina lampor som pryder staden. Jag hittade ungefär det jag behövde. Köpte saker till mig själv och till andra. Precis som det ska vara!

Nu ska jag pyssla klart med julklapparna och sedan kommer jag att dyka ner i sängen. Trött, trött, trött. Och jag ska åka tidigt till jobbet imorn, typ kvart i sex. Fy!

Men du, God Jul!

Kommentarer
Postat av: Madde

God Jul Jenny!

Hoppas du får det mysigt i stugan!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback