Skratt, skoj, slut

Helgen var super! Förutom gårdagen.

Frukosten på Knaust i lördags var mysig. Jag skulle lätt kunna äta där varje dag :-) Synd bara att det inte fanns så mycket frukt. Stadsstrosandet var bra det också och bäst av allt var att vi tog det så lugnt hela dagen. Ingen stress. Kul att vi hann träffa Madde en sväng också. Middagen var förstås supergod. Och askul!!! Jag vet inte vad det var men vi skrattade oavbrutet i flera timmar. Ullis for på fest, jag och Linda gick till Stadshuset och fortsatte skratta :-D Sedan gick jag och bror ut en sväng. Skoj det också!

När jag tänker efter så har jag skrattat sjukt mycket under 2008. Det finns nästan inget bättre.

Igår var jag inte alls pigg. Sliten och slut efter lördagen antar jag. Idag är jag inte heller särskilt pigg. Känner mig slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback