Tänk tvivel

Nu är det sista uppgiften innan copykursen är slut. Jag vet varken ut eller in ... har jag en usel idé som måste skrotas eller är jag något bra på spåren? Tänk tvivel och du vet hur jag har det just nu. Jag tvivlar till och med på mitt eget tvivel. Är det motiverat eller inte? Borde jag tvivla när det egentligen inte finns rätt och fel? Allt kanske bara hänger på om jag kan presentera min idé på ett bra sätt. Antagligen är det så men jag tvivlar på min förmåga att presentera.

ÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå. What to do?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=PRKEv6dSbiU&feature=related

2008-12-01 @ 21:12:22
Postat av: Anonym

Postat av: Jennychen

så klockrent underbart.

2008-12-01 @ 22:23:54
Postat av: Annica

Kanske försent nu, men du får gärna använda mig som bollplank om du vill :)

2008-12-03 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback