Upptagna singlar

Det verkar då stört omöjligt att hitta en singelkille som har tid över. Jag har under de bitterljuva singelåren träffat några killar ... men det blir alltid så att mer tid ägnas åt att hitta tid än att faktiskt ses. De senaste åren har jag själv i och för sig varit ganska upptagen men killarna har varit värre. Och då är det ju omöjligt att ens hinna ta reda på om det är intressant eller inte. Ska det vara så här? Eller har jag inte ansträngt min tillräckligt? Eller har killarna inte varit tillräckligt intresserade? Jag vet inte. Skulle gissa på det senare. Det är tröttsamt i alla fall. Särskilt eftersom jag behöver ganska mycket tid med en person för att veta vad jag tycker och känner. Jag är lite svår och har lite svårt med nya bekantskaper. Jag är less i alla fall. Less på att inte hitta någon som jag åtminstone kan försöka ha en relation med. Om det sedan inte är den jag ska dela resten av mitt liv med så är inte det hela världen. Skulle vara roligare med en kortvarig relation än ingen alls. Tycker jag.

Dagens uppmaning till alla singlar: Sluta vara så upptagna!

Nu räcker det med gnäll.

Kommentarer
Postat av: Spöket

Klart det finns singelkillar som inte är så upptagna och som dessutom spanat in dig utan att ha gjort något väsen av sig. Vi samtalade några ord ute i lördags men jag tror inte att du vet vem jag är. Hittade sedan igen dig på nätet via en gemensam vän. Kram kram

2008-12-17 @ 20:55:30
Postat av: Spöket

Klart det finns singelkillar som inte är så upptagna och som dessutom spanat in dig utan att ha gjort något väsen av sig. Vi samtalade några ord ute i lördags men jag tror inte att du vet vem jag är. Hittade sedan igen dig på nätet via en gemensam vän. Kram kram

2008-12-17 @ 20:56:25
Postat av: jennychen

meh, vad taskigt att inte göra något väsen av sig. är det något jag älskar så är det uppmärksamhet :)



men iaf ... mitt minne från i lördags är inte totalt glasklart så det här kan bli klurigt. jag for som vanligt runt runt och pratade med ganska många. spännande!

2008-12-17 @ 22:18:10
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

Postat av: Spöket

Jaså, har du inte alla minnen med dig från i lördags. Jag tyckte att du såg ganska lugn ut, men skenet bedrar då man drunknar i dina livsfarliga ögon. :D



Kanske ger jag dig lite mer uppmärksamhet nästa gång vi ses. För du hade fått mer uppmärksamhet i lördags om det hade varit andra omständigheter just då. Jag har ju snackat med dig både på Aveny och Oscar så vem vet var jag träffar dig nästa gång. :)



Så tills vidare, so long mademoiselle! God Jul på dig. Tror vi har mycket gemensamt...

2008-12-20 @ 00:46:01
Postat av: Jenny

Jag var lugn ganska länge men det gick över ...



Nu är jag vansinnigt nyfiken. Funderar för fullt.

2008-12-20 @ 18:24:24
URL: http://jennychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback