Vad är det med alla blonda killar?

Det verkar hejdlöst svårt att få syn på vackra män som inte är blonda. Varför är det så? Jag ska ju ha en mörkhårig man. Sådan är planen men alla jag lyckas intressera och som lyckas intressera mig är ju för fan blonda. Det går inte. Vad är det med alla blonda killar? Hur många finns det egentligen?

Det kan inte vara för mycket begärt att be om en stilig karl. Allt jag bryr mig om är att han ser ut så som jag har planerat att han ska se ut. Tänk dig en korsning mellan Johnny Depp och ... nej, förresten tänk Johnny Depp bara.

Tillbaka till julbusplanerna.

Kommentarer
Postat av: Spöket

Många blonda killar finns det i detta land. Mörkhåriga killar är väl inget att ha, tycker jag som blond. Opposite attract! Vad blir det på juldagen då? Har hört av flera personer att jag är lik Jude Law, så håll utkik efter en sådan om du är ute i svängen :D

2008-12-23 @ 04:10:32
Postat av: jenny

Det är inget fel på blonda killar, det är inte vad jag har tänkt mig bara. Men Jude Law kommer inte långt efter Johnny D. när det gäller snygghet så det låter ju bra :-)



Ingen aning vad det blir på juldagen. Jag följer strömmen.



Hm ... du kanske bara driver med mig men isf gör det inget för det här är underhållande.

Postat av: Spöket

Livet blir ju inte alltid som man tänkt sig har jag märkt. Jag har ju alltid varit svag för blondiner men det har dykt upp några mörka undantag genom åren. Blir till att följa med strömmen för mig också på juldagen. Skrattar för att du tror att jag driver med dig. Ja vem vet ;-)

2008-12-23 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback