Dagen bara

Det har varit en slitig dag. Inte slitig på riktigt men dagens aktiviteter har gjort mig riktigt trött. Först ett par timmars jobb (typ) och sedan många timmar julshopping. Oh dear. Det blev inte så många julklappar men jag köpte kläder till mig själv och vattenfärger. Jag har målat sedan jag kom hem men har ännu inte lyckats få till något fint. Det var nog tjugo år sedan jag målade med vattenfärger senast. Kul i alla fall!

Igår på jobbet gjorde jag världens fulaste jultomte (eller julgris) i PowerPoint (i brist på andra program) och skickade som julhälsning till några kunder och så ... jag hann liksom inte fixa något annat och det är ju bättre med en ful tomte än ingen alls. Eller?? Hehe ... här får du något att skratta åt. Min talang i livet är inte att göra jultomtar men det gör inget.





Nu ska jag kanske dricka vin och fundera på utgång. Får se.

Dagens uppmaning till mig själv: Var inte som en igelkott.

Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj! Om jag e pigg efter min färd söderöver nästa lör den 27e kanske jag orkar gå ut en sväng...är du tillgänglig då månnetro? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback