Vindruvor och choklad

Jag unnar mig massvis med godsaker. Hela tiden! Just nu käkar jag vindruvor och choklad. Senare ikväll ska jag dricka glögg. Det är tristessens fel. Tur att jag inte är överviktig i alla fall. Har inga planer på att bli det heller. Så här i juletider är det okej att frossa. Det är väl därför vi firar jul? ( ... )

Var på förra jobbet och käkade jullunch idag. Alltid kul att hälsa på, jag saknar dom lite ibland. Vi såg filmen Den nya människan efter vi hade käkat. Bra, skrämmande, viktig.

Och huvudvärken fortsätter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag frossar också..julgodis och glögg o pepparkakor varje dag! GOTT! Hoppas vi ses nåt då jag kommer neröver...blir där lörkväll den 27e till typ Nyårsafton iaf. Beroende på hur trött jag e på lördan efter körningen så kanske jag kommer förbi=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback