Bara fredag kvar

Vilken vecka det har varit ...

Det började med att jag spelade innebandy/basket/volleyboll direkt efter jobbet i måndags för att sedan åka direkt på handbollsträning. I tisdags for jag till Nordichallen efter jobbet för att ställa iordning lite inför mässan dagen efter. Sedan blev det som bekant till att baka när jag kom hem på kvällen. Igår for jag återigen till Nordichallen direkt efter jobbet. Hjälpte till att städa undan efter mässan. Idag hann jag hem en sväng efter jobbet och sedan hämtade mamma mig. Kom nyss hem från Tonhallen där hon och jag varit och lyssnat på Björn Skifs. Jag är inget fan men det var en grymt bra konsert. Björn och hans sköna musiker var riktigt bra!

Nu är det bara imorgon kvar. Och imorgon blir det ganska lugnt hoppas jag. Har lite viktiga ärenden på stan efter jobbet men sedan blir det raka vägen hem till soffan.

Trött och hängig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback