En boll räcker

Det här med att ha många bollar i luften ... visst kan det vara roligt. Och visst kan det vara struligt. Jag kan hantera det men kommer nog aldrig att skriva i mitt cv att jag tycker om det. För det vet jag inte om jag gör. Ibland, ibland inte.

Har haft en hektiskt dag med många bollar i luften (eller många saker i huvudet). Hann med att jobba på båda jobben, har jobbat lite hemma och har haft mamma och Lipton på besök. Dessutom dök det upp handbollsgrejer som skulle fixas mitt i allt. Det känns fantastiskt att det är fredag imorgon! Jag ska softa mig igenom helgen. Sweet!

En stund idag så tyckte jag inte om mig själv. Jag var en sådan där stressad människa som bara släppte dörrar utan att kolla om någon kom efter. Jag vill aldrig mer vara en sådan människa. Så bråttom kan ingen ha, någonsin.

Det här med många bollar i luften kan vara roligt och det kan vara struligt. Hursomhelst så finns det stunder då jag känner att en boll räcker. För ibland blir det för mycket att hålla i huvudet. Förr eller senare så tappar jag något på vägen.

Stora kramar till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback