Handboll, fika, skridskor och tvåkamp

Det är härligt att hinna göra flera saker en dag utan att på något vis känna sig stressad. Idag har jag haft en bra dag och jag har hunnit med mycket utan att något kändes som ett måste. Det är första gången på väldigt länge som en lördag har känts tillräckligt lång.

Jag började med att sova ut (inte för länge men lagom liksom). Promenerade sedan i solskenet till Nacksta och kikade på lite handboll. Tog sedan bussen in till stan och mötte upp mina polers. Vi fikade i lugn och ro (alltså tidsmässigt). Det var kul att träffa alla en sväng, det händer alltmer sällan. Sedan fick jag skjuts tillbaka till hallen och där tittade jag på två halva matcher till. Efter det tog jag en sväng förbi affären och sedan promenerade jag hem och lagade mat. Åt, slappade, tittade på tv och mumsade jordnötter tills jag nästan spydde. Blev toktrött och funderade på att kvarta men klockan var bara halv åtta. Så, jag gjorde ett ryck och begav mig till Midälvaplan och åkte skridskor. Isen var fin och jag hade hela planen alldeles för mig själv. Gick sedan och hälsade på min bror. Där blev det tvåkamp; TP music-style och pilkastning. Jag förlorade i båda grenarna men det är väl det småsyrror är till för :-)

Nu tänker jag sova. Imorgon väntar nya äventyr ...


Kommentarer
Postat av: Bror

TP:n avgjordes ju i sudden death....det var ju lika efter full tid! Så en poäng fick du iaf med dig där! Sedan pilkastningen tror jag nog var rätt jämn....svårt att veta vem som vann egentligen ;)

2008-02-17 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback