Imorgon ...

Det är tur att jag inte har strosat runt på stan så mycket på sistone. Tycker att morgondagen påminner mig tillräckligt om mitt singelskap utan att jag har mötts av miljontals med kärlekspresentsförslag i alla butiker.

Jag är liksom lite less på att vara ensam. Det finns hur många fördelar som helst och dem räknar jag gärna upp en dag när jag är på det humöret. Men ... dagar som imorgon ... då är det lätt att traggla ner sig i alla nackdelar som finns med att vara singel och okär.  För jag är väl okär? Det är det faktiskt ingen som riktigt vet. Ha!

Jag hoppas på ett leende eller något annat sweet imorgon i alla fall. A kind of happy moment in one way or another. Det hoppas jag på.

Har hittat min nya genre (när du läserna raderna nedan så måste du läsa dem precis så som Petter eller möjligen Dogge skulle ha läst dem :-)

Genom vatten och eld brukar man säga
Allt för dig, det ska jag grejja
Hjärtat slår volter och går i kras
Lyckan var kort, allt blev till knas

Störst av allt är kärleken ... (?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback