Jag semlade för tidigt

Kom insmygandes på jobbet vid halv tio idag. Gick raka vägen till fikarummet för att skaffa lite kaffe, behövde vakna till. Kom in i fikarummet och där satt alla. Ovanligt, tänkte jag. Tills jag fick se varför ... semlor!! Hemmagjorda, mumsiga, stora och härliga semlor. Så, så gick det med min lilla plan att bara kila in och hämta kaffe. Jag kan vara lite känslig för situationer som inte blir som jag hade tänkt mig men just idag kan jag lova att det oväntade var varmt välkommet!

Annars idag då. Jag och mamma var i Birsta och som vanligt shoppade jag usligt lite. IKEA och jag fungerar tyvärr inte riktigt. Jag kom hem med en avfallssorterare (tvådelad skräphink) i alla fall. Och hittade superfina gardiner på en gardinaffär :-)

Kvällen har jag tillbringat på en träning. En riktigt kul träning och jag misstänker att jag kommer att ha träningsvärk i armen imorgon. Blev ett och annat skott även från min sida idag :-)

Nu är det natti

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag hörde talas om din usla handling!! Tur att jag inte följde med....då hade jag antagligen fått krup på din obeslutsamhet! Men två saker är ju bättre än aning antar jag... =)

2008-02-06 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback