Knagglig kreativitet

Idag har jag totalt misslyckats med allt. Men känner mig ändå nöjd med dagen.

Ville måla en ram men hade ingen färg. Tog nagellack ... gick sådär måste jag säga.
Ville limma ihop några grejer men hade inget lim. Tog nagellim ... gick sådär kan jag nog säga.
Skruvade in en knopp i en hylla. Skulle kanske ha borrat ett hål först för att undvika att spräcka hyllan. Tänkte inte på det. Jag ska ändå slipa och måla om den hyllan så det gör inte så mycket. Fick mig ett gott skratt när jag insåg hur korkad jag var.

Jag är ingen Martin Timell eller Ernst Kirchsteiger (stavas det så eller?). Jag kanske kan bli om jag fortsätter att greja på här hemma. Jag lär mig ju av mina misstag :-)

Hann med att fika med Linda också och det var såklart inte ett misslyckande. Var jättekul att få umgås några timmar! Gott fika dessutom :-)

Nu ska jag hitta mig ett nytt projekt att misslyckas med!

Kommentarer
Postat av: Linda

De va så kul o fika o snacka m dej me :) See you soon again!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback