Skjutgalen?

I dessa tider känns det hemskt att använda ett ord som skjutgalen. Men det är så jag känner mig på varje träning. Jag bara måste skjuta på mål så fort jag får chansen. Ikväll kändes som att jag hade kunnat stanna hela natten och bara mata bollen i mål. Om och om igen. Det är konstigt, jag var ju inte direkt känd för att vara en målkåt spelare back in the days. Kanske är det jag vill ta igen nu ... alla oskjutna skott på mål. Vem vet? Vem bryr sig?
Kul är det i alla fall att skjuta på mål. Roligare än det mesta!

Har ont lite här och där i kroppen idag. Kan vara skridskoåkningen. Kan vara promenerandet i dåliga skor. Kan vara för att jag sköt på mål ouppvärmd igår. Kan vara något annat. Kan vara allt tillsammans. Får hoppas på att jag känner mig mindre gammal och stel på torsdag. Då blir det innebandy, volleyboll, basket, badminton eller något annat kul med några från jobbet. Jag längtar!!

Natti

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej, kul att du tittade in :) För min del får gärna fler Sundsvallskompisar flytta till Stockholm, börjar ni inte bli lite för många däruppe i norr? ;) Men jag förstår att du inte vill lämna din nya lägenhet och bara flytta hals över huvud. NÄR du bestämmer dig för att göra det, så kan du vara säker på att du åtminstone har en kompis här ;) Kram

2008-02-20 @ 19:45:24
Postat av: Anna , fd spelar/tränarkollega

Hey u!! Vad kul att D U också har en blogg! Skönt att se att du håller de gamla handbollstakterna igång! Jag blir också galet sugen på att skotta. Släppa aggressionerna lösa.. Men jag är för gammal och grå nu..haha..men jag kan fortfarande drömma...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback