Sportighetens näste

Hehe ... jag undrar vad sotaren tänkte idag när han (eller hon?) var här. För det första ser det helt bedrövligt stökigt ut (det är inte stökigt, ser bara så ut). För det andra så kryllar det för tillfället av sportsaker som är utspridda över hela Alabama. Det börjar i hallen med en bollsäck med diverse bollar, en träningsväska, en sjukvårdsväska och en innebandyklubba. Det fortsätter i vardagsrummet med en yogamatta, hantlar, hopprep, simglasögon och en gigantisk träningsväska. Haha, vem som helst skulle kunna tro att jag är sportig. Ibland så tror även jag det. Kan liksom få för mig att jag är sportigheten personifierad. Det är helt fel.

Jag tycker om sport, sportar ibland och är kanske lite mer intresserad än många andra. Men jag är inte bra på någon sport och kan inget om sport. Jag bara låtsas.

Köpte förresten handbollsklister idag :-) Ska köra med det på träningen på söndag. Blir askul!! Det var många år sedan jag hade en klistrig boll i händerna. Jag längtar!

Dags att lägga upp en plan för morgondagen. Städning och så på schemat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback