Måla rosa?

Jag har några saker som jag tänker måla. Några hyllgrejer kan man säga. Eller hyllor kanske det kallas helt enkelt. Hur som helst så funderar jag på att måla dessa saker rosa. Rätt rosa förstås! Problemet är att jag aldrig kommer iväg till någon färgaffär. Är det inte träning så är det tränarmöte eller så är det matcher eller så är det för jobbigt att ta sig till färgaffären. Tänk om jag hade en bil ändå, vad enkelt allt skulle vara. Nej, förresten ... med bil kommer lathet. Det går inte. I alla fall så tänker jag mycket på målandet jag har framför mig. Hur kommer det att se ut? Kommer jag att hitta precis rätt färg? Kan jag måla? Och så vidare ...  Spännande!

Rosa hylla, rosa skåp
Framstår jag som ett våp?
Rosa byxor, rosa filt
Allt blir galet, rosa och vilt!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback