Slut på helgen

Så är det strax dags för en ny vecka igen. En lugn och skön helg har passerat och kan läggas till handlingarna.
Lagom mycket att göra, lagom lite att göra. Lunch med Linda igår och matcher i Kramfors idag. Det blev en grillad macka med ost, kalkon och dijonsenap, en förlust och en vinst. Det får blir min korta sammanfattning av helgen.

Jag ser fram emot jobbet kommande vecka för jag tror att det kan bli ganska trevligt. Och jag ser fram emot nästa helgs matcher i Örnsköldsvik. Då ska allt klaffa, så är det bara. Just nu ser jag också mitt påbörjade papperssorteringsprojekt på golvet och jag ser en lagomt usel men behaglig film på tv.

Ska krypa tillbaka till soffan och se slutet på filmen nu. Jag tror att den kommer att sluta lyckligt :-)

Auf wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback