Bröllopsyra och möbelbestyra

Vilket bröllop! P&C var så fina och kära :-D Precis som det ska vara !

Vigseln var otroligt fin och tårarna trillade i takt med svetten som rann i tokvärmen.
Musiken var perfekt och lyfte stämningen till skyarna, live såväl som o-live. Det var en fröjd att få lyssna till och se Caroline af Ugglas istället för  någon pipig och falsksjungande sopran (som det tyvärr ofta är på bröllop, begravningar och liknande).

Medan det alldeles nya brudparet fotograferades fick vi se en hästpolomatch. Vilken grej! Hoppas jag får se fler :-)

Mat och dryck kan jag inte säga mycket annat om än att det var väldigt gott. Och menyn var klockren till den stekande hettan. Jag hade förstås inte väntat mig annat än en superb måltid. Allt var gott! 

Givetvis dansade vi fötterna av oss och självklart var brudparet dom snyggaste på dansgolvet. Röj och skratt om vartannat. Precis som det ska vara!

Jag var trött när jag kom hem igår och ännu tröttare är jag idag. Trots det har jag fått några saker gjorda. Saker som fick mig att sakna någon att dela livet med ...

... det är lättare att lyfta ihop en IKEA-möbel (med tusen skruvar och pluggar som ska träffa hålen) om man är två.
... det är lättare att flytta tv:n om man är två (inte så tung men otymplig när man är så liten som jag är).
... det är lättare att bära ner köksbordet i källaren om man är två.

Därför är jag glad att min kusin har hittat rätt och därför är jag ledsen att jag inte har gjort det. Men en vacker dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback